אין מוצרים בעגלה

תקנון

תקנון ואחריות לעגלות Egg

 

יש לקרוא את חוברת הוראות השימוש בקפידה ולתפעל את המוצר על פי הוראות אלו.

 

 

בחברת Egg אנו מתגאים בייצור מוצרים באיכות גבוהה  כאשר ביטחונם  ושלומם של  לקוחותינו עומדים לנגד עינינו.

 

מדינות האחריות:

 

בחברת Egg אנו מתחייבים שהעגלה שלך יוצרה בהתאם לתקנים האירופאים העדכניים אשר חלים על מוצר זה, ושמוצר זה נקי מפגמים בעת הייצור ובעת הרכישה. בזמן תהליך הייצור מוצר זה עבר בדיקות איכות קפדניות . 

 

 

למרות מאמצנו, אם במוצר זה אכן התגלה פגם שנבע בעת הייצור או בחומר לקוי , בתקופת מסגרת  האחריות של עד 24 חודשים מתאריך הרכישה בשלדת העגלה וביחידת  המושב . ותקופת אחריות של עד 6 חודשים מתאריך הרכישה  עבור פגם בסל שכיבה , ריפודים, ובמגן הגשם , אנו נעמוד בתנאי האחריות המסופקים למוצר זה ובתנאי שנעשה שימוש סביר במוצר ובהתאם להוראות שימוש ותחזוקה תקינה כפי שמתואר בהוראות שימוש אשר  מסופקים עם מוצר זה. למידע נוסף ומפורט יותר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של היבואן .

 

 

תקופת  אחריות:

 

• עבור יחידת מושב ושלדת העגלה – 24 חודשי אחריות מתאריך הרכישה (חובה להציג חשבונית כוללת תאריך, דגם ,פרטי הלקוח וחותמת חנות). 

 

• בדים, סל שכיבה ואביזרים - 6 חודשי אחריות מתאריך הרכישה( חובה להציג חשבונית קניה כוללת תאריך, דגם ,פרטי הלקוח וחותמת חנות).

 

• האחריות חלה רק על הקונה המקורי ואינה ניתנת להעברה . 

 

• האחריות תקפה רק לגביי מוצרים שנרכשו בישראל ומייבוא ישיר וסדיר של חברת מ.ה.מייה – היבואנית הבלעדית והמורשית של מוצרי BABYSTYLE- Egg  לישראל.

 

 

האחריות אינה חלה בנסיבות הבאות:

 

• מוצר שנרכש כאשר אינו חדש ( יד שניה) ו/או נרכש בנקודת מכירה שאינה מורשת ע"י היבואן או מוכרת לו .

 

• האחריות אינה כוללת נזק בשלדת העגלה שנובע מירידה ועלייה במדרגות.

 

• נעשה שימוש במוצר זה שלא למטרתו למעט המתואר בחוברת הוראות שימוש.

 

• עגלות לתיקון יובאו ע"י הלקוח לחנות בה רכש אותה. איסוף, תיקון והחזרת המוצר יתבצע ע"י נציג היבואן מהחנות ואליה בלבד בתוך לא יאוחר מ 7 ימי עסקים.

 

• אם לא ניתן להציג חשבונית מקורית של הרכישה.

 

• נזק הנובע  כתוצאה משימוש לא סביר, מתחזוקה לא תקינה ,רשלנות , הזנחה או כתוצאה מתאונה , כל זאת בהתאם לשיקול דעתו של היצרן/ יבואן.

 

• אם החלקים מראים שחיקה רגילה עשויה להיות משימוש יום יומי במוצר כגון ב: גלגלים,ריפוד,חלקים נעים וכו,...

 

• התקנה לא נכונה של המוצר או חלקים ממנו או חלקים נוספים המתחברים אליו- בצורה לא נכונה על ידי הלקוח ו/או צד שלישי.

 

• נזק במהלך שינוע  או במהלך טיסה.

 

• שינוי על ידי צד שלישי במבנה העגלה.

 

• אכזבה או חוסר שביעות רצון של הלקוח מהמוצר בהקשר לעיצובו, משקלו, תפקודו וכו...

 

• במידה ודגם מסוים, צבע, בד או כל אביזר אחר אזל מהמלאי ולא נמשך ייצורו, חברת מ.ה.מייה שומרת לעצמה את הזכות להחליף חלק או לתקן באמצעות חלק דומה בצבע או עיצוב אחר על פי שיקול דעת החברה.

 

• במידה והמוצר אינו באחריות מסיבה כל שהיא ייצור קשר היבואן לביצוע תשלום ישירות מול הלקוח מראש באופן טלפוני.

 

• במידה והלקוח מעוניין באיסוף והחזרה לביתו ובעגלה חלופית יידרש בתשלום מראש בסך 180 ₪ ( אינו כולל את עלות התיקון ) ומותנה בהתאם למיקום גיאוגרפי של הלקוח וזמינות הטכנאי.